مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ های ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

آخرین قیمت روز شمش تراورتن درجه یک

آخرین قیمت روز شمش تراورتن درجه یک را باید از طریق منابع معتبر به دست آورد. تراورتن از جالب توجه ترین سنگ های تزئینی است که حاصل رسوبات چشمه های آب گرم می باشد. انواع مختلف شمش تراورتن را پش از فرآوردی و آماده سازی در کارخانه، جهت زیباسازی فضای داخلی و خارجی ساختمان به کار می برند. این شمش ها معمولاً دارای حفره هایی می باشند که در اثر گازهای موجود در چشمه های آب گرم به وجود آمده اند.

آخرین قیمت روز شمش تراورتن درجه یک

عرضه کننده مستقیم انواع تراورتن سفید

عرضه کننده مستقیم انواع تراورتن سفیدسنگ تراورتن و سرامیک کف 80.80 پرسلان را از لحاظ شکل ظاهری می توان به دو دسته موج دار و بدون موج تقسیم نمود. به طور کلی بخش قابل توجهی از زیبایی این سنگ به خاطر وجود رگه های رنگی بر سطح آن است.
شایان ذکر است که به طور معمول انواع سنگ تراورتن به یکی از رنگ های زیر دیده می شوند:

  • سفید
  • کرم رنگ
  • شکلاتی (یا کرم شکلاتی)
  • قرمز
  • نقره ای
  • لیمویی
  • مشکی

البته اینها مهم ترین رنگ های موجود در این سنگ ها می باشند.اما به نظر می رسد؛ که رنگ های سفید و کرم، رایج تر از بقیه هستند.

عرضه کننده مستقیم انواع تراورتن سفید، یکی از بهترین سنگ های تزئینی و سرامیک کف 80*80 ارزان را به فروش می رساند. رنگ سفید به راحتی با سایر رنگ ها هماهنگ می شود به همین علت این نوع سنگ طرفداران زیادی دارد. البته ناگفته نماند؛ که انواع سنگ تراورتن سفید رنگ نیز به نوبه خود تنوع داشته و از جنبه های مختلف با هم فرق دارند.

صادرات ارزان تراورتن مخصوص سنگ نما

امروزه شکل ظاهری و نمای ساختمان ها برای بسیاری از مردم مهم است. در این راستا از مصالح گوناگونی مثل سنگ، سرامیک و آجر استفاده می کنند. اما نمای سنگی، جلوه خاص و لوکسی داشته؛ و به همین علت مورد استقبال اکثر مردم قرار می گیرد.

صادرات ارزان تراورتن مخصوص سنگ نما

یکی از بهترین سنگ های مخصوص نما، تراورتن می باشد. این سنگ در طرح ها و رنگ های گوناگون با قیمت های مختلف عرضه می شود. ناگفته نماند که علاوه بر نمای خارجی، سنگ تراورتن را برای مصارف دیگری از جمله داخل ساختمان نیز استفاده می کنند. به عنوان مثال می توان به تراورتن سنگ پله اشاره کرد.

علاوه بر مصارف داخلی، در حال حاضر شاهد صادرات ارزان تراورتن مخصوص سنگ نما به خارج از مرزهای ایران نیز می باشیم. این مسئله نشان دهنده کیفیت و کارآیی این محصول است.

آشنایی با مرغوب ترین تراورتن شمش

آشنایی با مرغوب ترین تراورتن شمشاز زمان های بسیار دور تا کنون سنگ های به دست آمده از طبیعت نقش مهمی در زندگی بشر ایفا کرده اند. به عنوان مثال می توان به ساختن ساختمان ها با استفاده از آنها اشاره کرد.
امروزه نیز سنگ ها مصارف زیادی دارند. اما با پیشرفت جوامع و صنعتی شدن زندگی ها، شیوه استفاده از آنها تا حدودی تغییر کرده است. مثلاً جهت ساخت تراورتن شمش، آن را پش از استخراج، طی عملیاتی فرآوری کرده؛ و از آن جهت مصارف تزئینی ساختمان بهره می برند.

جهت آشنایی با مرغوب ترین تراورتن شمش، باید این سنگ را از جنبه های گوناگون مورد بررسی قرار داد. در حالت کلی می توان گفت که مهم ترین ویژگی های تراورتن شمش اعلا عبارتند از:

  • زیبایی بی نظیر
  • مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی
  • دوام و استحکام فوق العاده

فروشگاه معتبر خرید تراورتن آتشکوه با قیمت خوب

فروشگاه معتبر خرید تراورتن آتشکوه، یکی از مرغوب ترین تراورتن های ایرانی را با قیمت خوب عرضه می کند. معدن این سنگ در شهرستان محلات (از استان مرکزی) واقع شده است.
شایان ذکر است که سنگ تراورتن آتشکوه، چندین سورت دارد. لازم به ذکر است که هر سنگ بری، کدهای ویژه خود را برای این کالا به کار می برد.

مهم ترین مشخصات انواع تراورتن آتشکوه عبارتند از:

  • تراکم نسبتاً بالا
  • ساب پذیری عالی

البته این نوع سنگ به نوبه خود ارقام مختلفی داشته؛ که ویژگی های هر یک با دیگری متفاوت است. مثلاً درجات سوپر و ممتاز تراورتن آتشکوه، رنگ بسیار روشن و خلل و فرج کمتری دارند. شایان ذکر است؛ که بسته به نوع سنگ، تراورتن آتشکوه را به دو صورت موج دار و بی موج برش می زنند.

بهترین مرکز فروش تراورتن حاجی آباد درجه یک

بهترین مرکز فروش تراورتن حاجی آباد درجه یکبهترین مرکز فروش تراورتن درجه یک، باکیفیت ترین ارقام یکی از محبوب ترین سنگ های دکوراتیو را ارائه می دهد. البته ذکر این نکته لازم است؛ که در کشور ما درجه بندی سنگ، فاکتورها یا استانداردهای مشخصی نداشته؛ و هر تولید کننده ای، تعریف خاصی از سنگ تراورتن درجه یک دارد.

اما به جرات می توان گفت که تراورتن حاجی آباد در رده بهترین های حوزه خود قرار گرفته است. این نوع سنگ از استحکام و مقاومت مطلوبی برخوردار می باشد. به علاوه قابلیت صیقل پذیری بسیار خوب و درخشندگی فوق العاده ای دارد.
به طور کلی حاجی آباد از برندهای مشهور تراورتن بوده؛ و تنوع قابل توجهی نیز از لحاظ طرح و رنگ دارد. معدن این سنگ در استان مرکزی و نزدیکی شهر محلات واقع شده است.

فروش تراورتن صادراتی به صورت عمده ای

خرید فروش تراورتن، بخشی از بازار مصالح تزئینی ساختمان را در بر گرفته است. زیرا به کار بردن صحیح این سنگ در قسمت های مختلف یک بنا، زیبایی خیره کننده ای را ایجاد می کند.
شایان ذکر است که بخشی از تراورتن های موجود در بازار با پسوند صادراتی به فروش می رسند. این سنگ ها از میان مرغوب ترین ها انتخاب شده و به بهترین شکل ممکن مورد فرآوری قرار گرفته اند.

فروش تراورتن صادراتی به صورت عمده ای توسط کارخانه های معتبر و نمایندگی های وابسته به آنها صورت می گیرد. مسلماً قیمت خرید عمده تراورتن، مناسب تر از قیمت جزئی آن می باشد. مخصوصاً اگر از طریق مراکز اصلی تولید یا توزیع انجام شود. علاوه بر اینها امروزه یک سری سایت های اینترنتی نیز در حوزه فروش عمده تراورتن صادراتی فعالیت می کنند.

پخش کننده اصلی و معتبر تراورتن شکلاتی

پخش کننده اصلی و معتبر تراورتن شکلاتیتولید تراورتن کرم و شکلاتی به میزان بالایی در کارخانه های مربوطه انجام می گیرد. زیرا این رنگ ها بسیار پر طرفدار بوده؛ و بیش از سایر تراورتن ها یافت می شوند.
پخش کننده اصلی و معتبر تراورتن شکلاتی، ارقام  مختلف این محصول را به اشکال گوناگونی عرضه می کند.

لازم به ذکر است که انواع سنگ تراورتن شکلاتی از لحاظ درجه تیرگی رنگ، موج دار بودن و مواردی از این قبیل با هم فرق دارند. در نتیجه با قیمت های مختلفی در بازار به فروش می رسند. همچنین نوع معدن، برند محصول یا محل کارخانه نیز به نوبه خود بر قیمت ها اثر می گذارند. البته مکان و نحوه خرید سنگ نیز تا حدودی مهم است.
مسلماً خرید تراورتن شکلاتی یا کرم از مراکز اصلی پخش آن مقرون به صرفه تر خواهد بود.
کتایون احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ های ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید