مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ های ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید اینترنتی و آنلاین سنگ نما درجه یک در سطح کشور

خرید اینترنتی و آنلاین سنگ نما در سطح کشور افزایش یافته است، خریداران برای نمای ساختمان می توانند سنگ موردنیاز خود را در هر متراژی که نیاز دارند ازسایت های اینترنتی و فروشگاه های مجازی به صورت آنلاین سفارش بدهند. 

خرید اینترنتی و آنلاین سنگ نما درجه یک در سطح کشور

معتبرترین مرجع فروش سنگ نما

معتبرترین مرجع فروش سنگ نمابهترین سنگ نما در کارخانه های سنگ سازی کشورمان در حال تولید است،  تولید کنندگان کارخانه از طریق ارسال سنگ نما صادراتی به کشور های دیگر، سود خوبی بدست می آورند. 


از انواع سنگ نمای ساختمان برای طراحی بیرونی ساختمان ها استفاده می شود، هر کدام از این محصولات سنگی، ویژگی‌های خاصی دارند. برای نمای ساختمان از سنگی استفاده می شود که بافت سنگین و متراکمی داشته باشد و بسیار بادوام باشند، امروزه با استفاده از انواع سنگ های رسوبی، آذرین، دگرگونی، آهکی و… نمای ساختمان را پوشش می دهند. محصول موردنظر برای نما باید دارای هزینه مناسب و ظاهری جذاب باشد. برای بدست آوردن این نمونه های سنگی، ابتدا سنگ های خاصی را از معادن استخراج می کنند و در کارخانه های کشورمان اقدام به برش دادن و صیقل دادن آنها می کنند تا برای نمای ساختمان قابل استفاده شوند. 

بزرگترین بازار خرید سنگ نما سفید با کیفیت

سنگ نما تراورتن باکیفیت و مرغوب و سایر سنگ های نما در بازار های داخلی و خارجی به مشتریان عرضه می شوند. 

محصول سنگی تراورتنی بسیار شفاف، روشن، براق و صاف می باشد، نور را به مقدار زیادی بازتاب می کند و نسبت به دیگر نماهای سنگی هزینه کمتری را برای مهندسین پروژه و ساختمان سازان دارند. کاربرد های سنگ نما تراورتن بیشتر برای کف ساختمان ها، دیوارها، پیشخوان، پانل پشت سینک ، پاسیوهای خیابانی، مسیر های باغی و … می باشد. سنگ های تراورتن به دلیل کیفیت و ارزش فراوانی که دارند، برای نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شوند. 

بیشترین کف پوش های مکان های عمومی و مدارس را از سنگ های تراورتن درست می کنند، زیرا این محصولات دارای برجستگی ها و فرو رفتگی های بی شماری بر روی سطح خود هستند که میزان لغزیدن و سر خوردن را در افراد بسیار کاهش می دهند، سنگ های تراورتن در ساخت مجسمه ها و معماری های تاریخی هم کاربرد های زیادی داشته اند. 

فروشنده برتر سنگ نما تراورتن به قیمت کارخانه

فروشنده برتر سنگ نما تراورتن به قیمت کارخانهدر فروشگاه سنگ نما، انواع سنگ لوکس نما به قیمت های مناسب و ارزان فروخته می شوند، فروشندگان برتر این فروشگاه ها تلاش می کنند سنگ نما تراورتن را به قیمت کارخانه به مشتری ارائه بدهند. 


سنگ نما تراورتن که برای اولین باردر ایتالیا استفاده شد، جزو سنگ های رسوبی و آهکی می باشد، این محصول از کشور هایی مثل ترکیه، مکزیک، پرو، کرواسی، ایران به سایر کشور ها صادر می شود، نمای تراورتن در رنگ های طبیعی سفید، رنگ‌های قهوه‌ای، کرم و یا زنگ‌زده و … به مشتریان عرضه می شود. از ویژگی های شاخص سنگ نما تراورتن، نقش های ابروباد درآن می باشد، که نمای ساختمان را بسیار شیک و لوکس می کند. از دیگر ویژگی های این محصول فرو‌رفتگی ها و سوراخ های روی آن می باشد. 

واحد فروش سنگ نما داخلی با قیمت ارزان

سنگ اصل نما دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی می باشد، در واحد های فروش انواع سنگ های اصل و درجه یک با قیمتی خوب و مناسب برای فروش آماده می شوند.


از سنگ های مرمریت برای نمای ساختمان، فضاهای داخلی منزل مثل کف ساختمان و راه پله ها استفاده می شود، این نما ظاهری شیشه ای دارد، بیشتر ساختمان سازان به دلیل خاصیت های آرامش بخشی و درمانی این محصول، از مرمریت ها برای نمای ساختمان خود استفاده می کنند و هزینه بالایی نیز دارند. تنوع رنگ در سنگ نمای مرمریت بالا می باشد که شامل: رنگ سبز، زرد و سفید و … می باشد. از ویژگی های خوب این نماهای مرمر این است که مقاومت بالایی در برابر هوازدگی، گازها و باران اسیدی دارند.

مشخصات بهترین جنس سنگ های نما ساختمان

مشخصات بهترین جنس سنگ های نما ساختمانانواع سنگ داخلی نما بسیار زیاد می باشد، ساختمان سازان سعی می کند با توجه به بودجه ای که در اختیار دارند، سنگ نمایی زیبا و مقاوم خریداری کنند. 


سنگ نمای گرانیت، سنگ آذرین به رنگ روشن می باشد، این سنگ نما در رنگ های قرمز، صورتی، خاکستری و سفید موجود است، امروزه سنگ نمای گرانیت طرفداران زیادی در میان مردم دارد، از این محصول در سکوهای پیشخوان، سنگ‌فرش ها، سنگ نمای ساختمان، راه ‌پله ها و مقبره ها و … استفاده می شود. سنگ های گرانیت به خاطر اینکه سیلس زیادی دارند، از مقاومت بالایی در نمای ساختمان برخوردار هستند. از ویژگی های دیگر نمای گرانیتی، بالا بودن چگالی، مقاوم در برابرنفوذ آب، دوام بالا می‌باشد. محصول گرانیتی در محیط‌های صنعتی نیز کارایی های زیادی دارد، در میان نماهای سنگی گرانیت گران تر است چون برش و استخراج آن هزینه زیادی برای تولید کننده داشته است. 

بهترین شرکت تولید سنگ تراورتن مرغوب

انواع سنگ نما در شرکت های تولیدی توسط ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته سنگ سازی تولید می شود. 


سنگ نمای ساختمان باید دارای ویژگی های خاصی باشد تا بتوان از آن برای نمای داخل و خارج خانه ها استفاده کرد، این ویژگی ها شامل:  مقاومت بالا، استحکام بالا، دوام زیاد، ظاهر شیک و زیبا، استخراج راحت از معدن، ایجاد برش و حکاکی آسان بر روی آنها می باشد. دلیل کاربرد سنگ‌های رسوبی برای نما این است که دارای بافت ها و رنگ های بسیار متنوعی می باشند، سنگ نما تراورتن در طبقه سنگ های آهک قرار می گیرد و سنگ مرمریت در گروه دگرگونی ها جای دارد، سنگ نمای گرانیت جزو سنگ های آذرین می باشد. سنگ نمای گرانیت  قدرت و دوام بالایی دارد و می تواند وزن های زیاد را تحمل کند، بیشترین کاربرد آن در نمای ساختمان‌های تجاری و مذهبی می باشد. 

قیمت روز انواع سنگ نما مرمر با جنس فوق العاده

قیمت روز انواع سنگ نما مرمر با جنس فوق العادهخرید فروش سنگ نما در بسیاری از نمایندگی ها و شرکت های تولیدی انجام می شود، قیمت سنگ های نما ثابت باقی نمی ماند و در طول سال دچار تغییراتی خواهد شد. 


بعضی از افراد برای نمای ساختمان خود، سنگ های تزئینی را خریداری می کنند، چون این بر روی محصولات نقش های زیبایی حک شده و بسیار دقیق برش داده شده اند. یکی از سنگ هایی که برای نما به کار می رود، گرانیت می باشد این محصول ویژگی های منحصر به فردی نظیر محکم بودن و جذب پایین آب و تراکم بالا دارد. از دو سنگ مرمریت و تراورتن هم برای نمای ساختمان ها استفاده زیادی می شود، این محصولات چون دارای رنگ ها و طرح های متنوعی هستند از آن ها برای نمای مساجد، ادراه ها، ساختمان های مسکونی، برج های تجاری و …. استفاده می شوند.


کتایون احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ های ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید