مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ های ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سنگ ساختمانی | pdf قیمت

pdf سنگ ساختمانی

سنگ ساختمانی | دارای قیمت ها، کیفیت و رنگ های متنوع است و لیست قیمت ها را در صورت نیاز می توانید به صورت pdf دریافت نمایید.

قیمت هر یک از سنگهای ساختمانی به عوامل متعددی بستگی دارد که مهمترین آن ها نوع سنگ و معدنی است که سنگ از آن استخراج شده است و دیگر این که هر چه سنگ شقاف تر و میزان ساب پذیری بالاتری داشته باشد به طور یقین از کیفیت و قیمت بالاتری برخوردار است و می توان برای مناطق مختلف با آب و هوای متنوع هم سنگ های ساختمانی خاص را توصیه نمود.

چگونه قیمت سنگ ساختمانی را دریافت کنم؟

چگونه قیمت سنگ ساختمانی را دریافت کنم؟

در حال حاضر بسیاری از خرید و فروش ها و محصولات به صورت اینترنتی ثبت سفارش می شوند و سنگ های ساختمانی هم از این قاعده مستثنی نیستند و می توانید قیمت سنگ مورد نیاز خود را از طریق لیست قیمت ها دریافت نمایید.

قیمت سنگ های ساختمانی بر اساس کیفیت و نوع رگه و شفافیت و براقیت می تواند متفاوت باشد و حتی نوع سنگ هم بسته به این که تراورتن است و یا مرمریت حتما تفاوت هایی دارد و امکان دریافت قیمت pdf به شما کمک می کند که انتخاب های بیشتر و برآورد هزینه هایتان را به بهترین شکل انجام دهید.

تراورتن چرمی (شکلاتی)
تراورتن چرمی (شکلاتی)

شرکت ها و بازرگانی بزرگ می توانند از این امکان به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و بخصوص شرکت ها و تجاری که برای پروژه های بزرگ و یا برای صادرات اقدام به خرید سنگ می کنند می توانند از این قیمت ها استفاده لازم را ببرند.

 

سنگ های درجه یک صادراتی

سنگ های ساختمانی و تزئینی نه تنها برای ساخت پروژه های بزرگ ساختمانی بلکه برای ایجاد امکان خرید و صادرات برای تولید انواع صنایع دستی هم کاربرد دارند و اطلاع از قیمت های فروش به صورت اینترنتی در اختیار خریدار قرار میگیرد.

آشنایی با ویژگی تراورتن کر دره بخاری

سنگ یکی از پر کاربرد ترین و رایج ترین مصالح ساختمانی است که از گذشته تا زمان حال مورد استفاده قرار گرفته است. سنگ ها دارای قابلیت هایی هستن که مقایسه با سایر مصالح ساختمانی نمی باشند که در این مطلب به آن می پردازیم.

ویژگی های سنگ ساختمانی

ویژگی های سنگ ساختمانی

از جمله ویژگی های سنگ ساختمانی را می توان به مقاومت بسیار بالا، مقاومت سایشی، ضربه ای بالا، قابلیت برش و صیقا خوردن، قابلیت سشت و شو، ثبات رنگ، مقاومت در برابر حرارت و رطوبت، غیر قابل نفوذ بودن، مقاومت در برابر تعقیرات آب و هوا، و…

از سنگ برای پوشش داخلی ساختمان، نماکاری، زیر سازی جاده ها، دیوار و شالوده، کف خیابان و پیاده رو ها و تزئینات مختلف استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید برای ثبت سفارش خود مشخصات خود را برای ما به اشتراک بگذارید تا در اصراء وقت همکاران ما با شما تماس حاصل فرمایند باتشکر.

 

کتایون احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ های ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید