مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ های ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز بزرگ فروش تراورتن نما درجه یک در کشور

فروش تراورتن نما درجه یک در کشور ایران بسیار پر رونق است.شما می توانید أین سنگ ارزشمند را از نمایندگی های فروش سنگ و کارخانجات تولیدی آن به طور مستقیم و با کیفیت عالی که در خور نمای ساختمان شما باشد را دریافت نمایید.

مرکز بزرگ فروش تراورتن نما درجه یک در کشور

مرکز عرضه سنگ های نما تراورتن

مرکز عرضه سنگ های نما تراورتنبهترین سنگ نما در بین تمام سنگ ها برای نمای ساختمان می تواند پیشنهاد ما به شما هم از لحاظ کیفیت هم مقاومت و هم مناسب بودن قیمت،  تراورتن باشد. سنگ تراورتن در طبیعت ساخته می شود، این سنگ از رسوب آهک و همچنین موحودارت ریز و زنده ای از جمله ماکروفیتها، بریوف، جلبک ها و غیره می باشد. این سنگ تخلخل بالایی دارد و همین تخلخل موجب مقاومت آن در برابر سایر عوامل خارجی می شود. انتخاب تراورتن جهت نمای ساختمان شما می تواند انتخابی زیرکانه و ارزشمند باشد‌.

ایران نیز مانند کشور ایتالیا، ترکیه،  مکزیک، کرواسی، پرو و چین و‌ چند کشور دیگر تراورتن دارد. تراورتن نوعی سنگ آهک رسوبی می باشد که در چشمه های آبگرم و غارها و معادن ته نشین شده و رسوب می دهد و تبدیل به أین نوع سنگ قیمتی و تزئیتی و بسیار زیبا و باکیفیت می گردد.

شهر های ایران که شامل معادن  تراورتن می باشد شامل:

آتشکوه

عباس آباد

کاشان

یزد

تکاب

آبیانه

آبگرم

آبیار

فروشگاه سنگ نما را می توانید با مراجعه به وب سایت معتبر آن از لیست قیمت ها و سایر برند های آن آگاه شوید.

هر نمایندگی کارشناسان خبره و با تجربهاآی دارد که می توانید با تماس به نمایندگی شرکت های تجاری فرآوری سنگ به  پرسش های در ذهن خود رسیدگی کرده و پاسخ آن را به دست آورید.

تجارت مستقیم سنگ تراورتن سفید

فروش ویژه تراورتن در بازار های داخلی و از جمله خارجی بسیار زبان زد است. این سنگ را طبیعت ساخته و به دستان پر مهر انسان ها تقدیم می کند تا بار دیگر قدر دان طبیعت زندگی خود باشیم. صادرات تراورتن به بیش از صد و ده کشور دنیا فرستاده می شود، از جمله اینکه ایران چهارمین تولید کننده سنگ و معادن ایران را به خود اختصاص داده است و اینک این موفقیت بزرک را کسب کرده که در این زمینه صادراتی پر رونق و موفق داشته باشد.

تراورتن انواع متفاوتی دارد و از لحاظ درجه بندی به سوپر، در جه یک و درجه دو تقسیم شده و تفاوت قیمت های عر کدام مختص به ویژگی های خود می باشد.  یکی از خیال انگیز ترین ویژگی تراورتن تجسم و تصویر ابرو باد آن می باشد که فضایی رؤیایی برای نمای شما ایجاد می کند. این سنگ بسیار براق، شفاف و صاف است و در منعکس کردن نور توان بالایی دارد و گاهی نیز به دلیل این شفافیت و انعکاس بالایش با مرمر اشتباه گرفته می شود.

هر چه سنگ از تخلل بالایی برخوردار باشد قدرت نفوذ آب را بسیار کاهش می دهد.مقاومت این تخلخل به حفره های موجود بر روی سنگ وابسته می باشد.

بزرگترین کارخانه تراورتن کرم حاجی آباد

بزرگترین کارخانه تراورتن کرم حاجی آبادعرضه سنگ نما از بزرگترین کارخانه تراورتن حاجی آباد می تواند با روش های خریدی متفاوت مهمان  همیشگی و باکیفیت نمای ساختمان شما گردد.ت راورتن کرم در دو نوع موج دار و بدون موج عرضه می گردد. پرطرفداری رنگ کرم در بین تراورتن شهرت پیدا کرده  است و جلوه ای دوچندان به نمای ساختمان می بخشد

انواع سنگ های تراورتن حاجی آباد:

سنگ تراورتن حاجی آباد نوع  موج دار و بی موج
سنگ تراورتن حاجی آباد  نوع چرمی

سنگ  تراورتن نوع گیوتین حاجی آباد
سنگ تراورتن نوع تیشه ای حاجی آباد 

سنگ تراورتن نوع اسلب حاجی آباد

فروشنده عمده تراورتن حاجی آباد همیشه با اطمینان از کیفیت و مرغوبیت تراورتن خود سخن گفته است و آن را تضمین میکند. اگر چنانچه برای نمای ساختمان و دیوار داخلی ساختمان به دنبال نمای با کیفیت هستید ما به شما سنگ نمای تراورتن کرم حاجی آباد را توصیه می کنیم.می توانید خرید تراورتن را به طور عمده و مستقیم از نمایندگی فروش آن خریداری نمایید.

معدن ابن سنگ معروف تراورتن حاجی آباد در جنوب شرقی شهرستان محلات واقع شده است. این سنگ به طور خام و فرآوری شده نیز به سایر کشورها صادر می گردد.

رنک های سنگ تراورتن حاجی آباد را می توان به انواع مختلف دسته بندی کرد از جمله آن؛

سنگ تراورتن حاجی آباد عسلی

سنگ تراورتن حاجی آباد شکلاتی 

سنگ تراورتن حاجی آباد ابر و بادی

سنگ تراورتن حاجی آباد کرم

سنگ تراورتن حاجی آباد موج دار

سنگ تراورتن حاجی آبادی بی موج

سنگ تراورتن انواع سلایق و با هر هزینه ای را پوشش نی دهد و تنوع و کیفیت آن فراوان و متعدد می باشد.

قیمت روز انواع سنگ های نما

فروشگاه سنگ تراورتن را در وب سایت آن دنبال کرده و از لیست قیمت ها که هر چند ساعت به روز می گردد مطلع شوید و با بهترین و مرغوب ترین آن آشنایی کسب نمایید.

فروشگاه خرید و فروش تراورتن نما

فروشگاه خرید و فروش تراورتن نما

تراورتن نما از لحاظ کیفیتی درجه بندی گردیده و شامل سوپر، درجه یک و درجه دو می باشد که هر کدام بر حسب کیفیتی که دارند قیمت متفاوتی به خود می گیرند.

شما می توانید تراورتن درجه یک را از نمایندگی معتبر فروش انواع سنگ در شهر خود با کسب آگاهی از نوع خرید تهیه کرده و همچنین می توانید از فروشگاه های اینترنتی معتبر فرآوری سنگ خریداری نمایید.

در صورت نیاز ما به شما بهترین و مرغوب ترین  را پیشنهاد می کنیم:

می توانید تراورتن با کیفیت دلخواه خود را از تجارت لعل کیان خریداری نمایید:

شماره تماس ها:

09124575671

09181664015

09188662449

08643229080

ارتباط از طریق تلگرام:stonekian@

ارتباط از طریق اینستاگرام:stonekian@

ارتباط از طریق پست الکترونیکی؛infi@apadanakianstone.com

جنس ویژه تراورتن کرم با قیمت پایین

تراورتن نما ارزان را از نمایندگی های عرضه و فروش مستقیم محصول جویا شوید.شما می توانید جنس ویژه تراورتن کرم را که بسیار رنگ پرطرفداری است سفارش داده و مرغوب ترین آن را داشته باشید. تراورتن از لحاظ هزینه و عملکرد مقاومتی شناخته شده ترین سنگ نمای ساختمان می باشد. هر چه سنگ روشن تر باشد قیمت آن بیشتر است.

نمایندگی پخش مستقیم سنگ نما روشن

نمایندگی پخش مستقیم سنگ نما روشنقیمت سنگ تراورتن در رنگ ها و طرح های گوناگون و نوع کیفیت از لحاظ درجه بندی متفاوت است.

سنگ تراورتن درجه یک و روشن را که از مرغوبیت و استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است از نمایندگی های فروش و عرضه و پخش مستقیم سنگ و معدن بخواهید. نمایندگی در سرتاسر کشور وجود دارد و می توانید با مراجعه به وب سایت معتبر فروشگاه مجازی سنگ نما های مرغوب لیست قیمت ها و انواع آن را مشاهده نموده و خرید خود را انجام دهید.

همچنین می توانید از شرکت پرافتخار و تجاری لعل کیان که در اکثر نقاط کشور نمایندگی دارد خریداری نمایید.

سنگ تراورتن رنگ طبیعی آن سفید روشن می باشد اما در رنگ های کرم، شکلاتی، قهوه ای نیز موجود می باشد.

کتایون احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ های ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید