مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ های ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

حراج بزرگ اسفند ماه سنگ کف طبیعی

سنگ کف طبیعی را می توانید از این مجموعه در ابعاد استاندارد، کیفیت خوب و همچنین با نرخ ارزان تهیه نمایید، این گونه از مزیت حراج اسفند ماه برخوردار می گردید؛ محصولات جدید را هم فروشنده به صورت عمده در اختیارتان می‌ گذارد، گفتنی است که قیمتی باور نکردنی برای شما ارائه می شود تا راحت بتوانید آن نمونه از کالایی را که مد نظر دارید به دست آورده و حتی اقدام به صادرات آن به کشورهای مختلف نمایید.

حراج بزرگ اسفند ماه سنگ کف طبیعی

مراحل صادرات سنگ به طور کامل

مراحل صادرات سنگ به طور کامل در بالا صحبت از صادرات سنگ نمودیم، ولی چه مراحلی را باید در این زمینه طی کرد؟ قصد داریم به طور کامل و در همین حال مجوز راه های انتقال دادن کالا را به کشورهای مختلف، از راه های گوناگون مورد بررسی قرار دهیم، یعنی این که شما می توانید به صورت زمینی، هوایی و یا با استفاده از کشتی اقدام به این کار کنید، مراحل ارسال صادرات منوط به در پیش گرفتن این امور است:

  • ابتدا کارت بازرگانی باید دریافت کرده و سپس بر اساس نوع، کالاها را تقسیم بندی کنید، بعداً شرایط معامله را در نظر می گیرید‌ که شامل تحویل دهی، قیمت، کد اظهارنامه و همچنین ارسال بارنامه می باشد.
  • مدارک لازم را بایستی در گمرک ثبت کنید، بعد از این مرحله بوده که ضمانتنامه بانکی نیاز می باشد، عوارض گمرکی را هم باید بپردازید.
  • بعد از این کارها نوبت به انتقال کالا می رسد که باید با بهترین شرکت های باربری توافقات صورت بگیرد.
  • برای این که انتقال وجه به راحتی صورت گیرید‌، صرافی ها و بانک ها معتبر را انتخاب نمایید.
  • در آخر هم باید دقت کنید که نحوه بارگیری کالا به صورت استاندارد انجام شود.

توزیع سنگ کف طبیعی با بالاترین کیفیت

توزیع سنگ کف طبیعی با بالاترین کیفیت این مجموعه اقدام به توزیع سنگ کف طبیعی با بالاترین کیفیت نموده است، یعنی این که محصولات از ابعاد استاندارد برخوردار می باشند، ترک ندارند، رنگ بندی‌ های متفاوت و بدون نقص داشته، در همین حال هیچ نوع سرکجی در برش زدن، موج و سایر مشکلات دیگر را هم نخواهند داشت؛ باید بگوییم که در ابعاد کوچک و اسلب هم در دسترس مشتریان قرار می گیرند که این کار به شیوه عمده انجام می شود.

به هر حال شما می توانید که با تماس برقرار نمودن به فروشنده از راه های ارتباطی مختلف، جزئیات کامل را به دست آورید و همینطور در مدل های گوناگون و رنگ بندی‌ های متفاوت کالاها را بخرید، محصولات پس از این که معامله انجام شد، به مقصد شما در هر کجایی از ایران که باشید فوری ارسال می گردند و سالم هم تحویل تان‌ داده خواهد شد، آنها بیشتر مرمریت و تراورتن هستند.

کتایون احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ های ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید