مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ های ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت به روز تراورتن سفید دره بخاری در بازار کشور

در بازار مصالح ساختمانی کشور انواع مختلفی از سنگ های شیک و درجه یک با کاربردهای گوناگون به فروش می رسد و از جمله آن ها می توان به تراورتن اشاره کرد که در رنگ و طرح های متنوعی تولید و به بازار ارائه می شود؛ قیمت روز تراورتن سفید دره بخاری، به عنوان یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین انواع این سنگ ها از طریق نمایندگی کارخانجات معتبر تولیدکننده در سراسر کشور قابل دسترسی است.قیمت به روز تراورتن سفید دره بخاری در بازار کشور

فروشندگان بهترین کیفیت تراورتن در تهران

فروشندگان بهترین کیفیت تراورتن در تهرانرشد چشمگیر آپارتمان سازی در استان تهران، نیاز به سنگ های ساختمانی مقاوم و باکیفیت را نیز بیشتر کرده است و در نتیجه بازار این استان، برای فروش سنگ تراورتن که از مقاوم ترین نمونه ها به حساب می آید، بسیار مناسب است.

انتخاب بهترین شرکت پخش تراورتن یا مرکز فروش آن، تأثیر زیادی بر خرید محصول مرغوب و البته مقرون به صرفه دارد؛ انواع سنگ تراورتن طرحدار و ساده با بهترین کیفیت در بازار تهران و سایر شهرهای کوچک و بزرگ کشور عرضه می شود.

سایت های اینترنتی را می توان از مهمترین مراجعی دانست که هر خریدار عمده یا جزئی، برای بررسی قیمت ها و کیفیت محصولات انتخاب می کند و به همین دلیل فروشندگان مجاز سنگ تراورتن دارای تعداد زیادی سایت، کانال و شبکه مجازی هستند که در واقع راه های ارتباطی آن ها با مشتریان هستند.

جدیدترین مدل های تراورتن تولیدشده در کارخانه های مختلف به همراه مشخصات و قیمت روز آن ها را می توان از طریق این منابع بررسی نمود.

تولید تراورتن سفید با جنس کم نظیر

تنوع رنگ سنگ های تراورتن، از جمله ویژگی هایی است که در مقایسه با دیگر سنگ های ساختمانی کم نظیر است؛ سفید، کرم، زرد، قرمز، پرتقالی، قهوه ای، گردویی، لیمویی و خاکستری از جمله رنگ های پرطرفدار سنگ تراورتن در بازار هستند.

سنگ تراورتن عباس آباد از نمونه های شناخته شده در بازار مصالح ساختمانی کشور به شمار می رود که در انواع مختلف بی موج و موج دار و غالبا در رنگ های سفید و کرم تولید و به بازار عرضه می شود.

معادن این سنگ در استان مرکزی است ولی فرآوری آن معمولا در استان اصفهان نیز انجام می شود.

ظرفیت بالای تولید تراورتن در ایران موجب شده شرکت های زیادی به فعالیت در زمینه صادرات آن بپردازند؛ قزاقستان، روسیه، ترکمنستان، قرقیزستان و جمهوری آذربایجان را می توان از بزرگترین بازار های صادراتی تراورتن ایرانی به شمار آورد.

بهترین و ارزانترین تراورتن کرم آبگرم در ایران

بهترین و ارزانترین تراورتن کرم آبگرم در ایرانتراورتن کرم آبگرم محلات از بهترین و ارزانترین نمونه های سنگ ساختمانی درجه یک در ایران می باشد که با رنگ یکنواخت و مدل های سفید رنگ آن با رنگ های مشکی به بازار عرضه می شوند.

سنگ های تراورتن کرم به دلیل رنگ آرامش بخش و استحکام بالا، گزینه ای ایده آل برای استفاده در کف ساختمان ها می باشند.

مقاومت بی نظیر این نوع سنگ در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف، سرما، گرما و حتی تردد وسایل نقلیه، از دیگر دلایل پرفروش بودن این نوع سنگ است.

بهترین تراورتن کرم را می توانید از طریق نمایندگی های فعال در شهرهای مختلف یا مراکز فروش اینترنتی سفارش دهید.

تراورتن سفید دره بخاری ارزان قیمت با جنس مرغوب

خرید عمده سنگ تراورتن سفید دره بخاری معمولا برای اجرای نمای کلاسیک یا رومی می باشد؛ ساخت احجام سنگی مانند سر ستون و ستون را نیز می توان از دیگر کاربردهای بی نظیر این سنگ ها دانست.

از ویژگی های اصلی سنگ تراورتن دره بخاری می توان به مقاومت سایشی، تراکم، ساب پذیری و شفافیت بالا را نام برد.

چسبندگی فوق العاده ای که این نوع سنگ با ملات دارد باعث می شود این سنگ به آسانی از نمای ساختمان جدا نشود.

قیمت روز سنگ تراورتن دره بخاری را می توان از طریق راه های مختلف ارتباطی با مراکز تولید و فروش به دست آورد و جنسی مرغوب و ارزان را خریداری نمود. 

به طور کلی فاکتورهای متعددی بر قیمت این سنگ ها تأثیرگذارند که از جمله آن ها می توان به درجه کیفی، ابعاد، ضخامت و شیوه فرآوری آن اشاره نمود.

مشخصات سنگ تراورتن موج دار شکلاتی

مشخصات سنگ تراورتن موج دار شکلاتیاز پر مصرف ترین سنگ های تراورتن در بازار می توان تراورتن شکلاتی را نام برد که برای سنگفرش و نمای داخلی و بیرونی ساختمان ها کاربرد زیادی دارد.

از مشخصات سنگ تراورتن شکلاتی می توان به ثابت ماندن رنگ آن در معرض نور خورشید و فرآوری آن در دو مدل موج دار و بی موج در کارخانه های مختلف اشاره کرد.

برخی از مدل های سنگ تراورتن شکلاتی را می توان برای تولید جدول های سنگی مورد استفاده قرار داد.

با توجه به این که تعداد زیادی کارخانه تراورتن شکلاتی در شهرهای مختلف کشور فعالیت می کنند، این محصول نیز با نام های گوناگونی در بازار شناخته می شود که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تراورتن شکلاتی کاشان
  • تراورتن شکلاتی آقامحمدی 
  • سنگ تراورتن یزد
  • تراورتن شکلاتی تکاب
  • تراورتن شکلاتی زنجان
  • تراورتن شکلاتی موج دار
  • تراورتن شکلاتی بی موج

تخفیف ویژه تراورتن سند استون به صورت خرید عمده

نمای ساختمان اولین نکته ای که نظر هر بیننده را به خود جلب می کند و انتخاب بهترین نمونه سنگ برای نما نقش مؤثری در زیبا به نظر رسیدن آن دارد؛ سنگ تراورتن سند استون، گرانیت و کریستال از پرطرفدارترین سنگ نماهای موجود در بازار به حساب می آیند.

سنگ سند استون یا ماسه سنگ از جمله سنگ های رسوبی است که در رنگ های سفید، قهوه ای، نخودی و خاکستری در بازار عرضه می شود.

کاربرد این نوع سنگ ها غالبا برای دیواره داخلی و نمای ساختمان می باشد.

بخش عمده ای از سنگ های سند استون موجود در بازار از معادن شهرستان محلات در استان مرکزی استخراج می شود و سند استون طرح چوب از زیباترین مدل های آن می باشد که قیمت مناسبی هم دارد.

نمایندگی ها یا مراکز فروش مصالح ساختمانی برای مشتریان عمده خود تخفیف های ویژه ای را بر قیمت ها  اعمال می کنند که سبب بالا رفتن میزان فروش و رضایت مشتریان می گردد؛ برای اطلاع از میزان این تخفیف ها در فروشگاه های مختلف می توانید از روش های مختلف حضوری و غیرحضوری اقدام کنید.

نمایندگی پخش مستقیم تراورتن سنگ پله اعلا

نمایندگی پخش مستقیم تراورتن سنگ پله اعلاخرید فروش تراورتن درجه یک و اعلا، از طریق نمایندگی های معتبر یا مراکز توزیع و پخش کارخانجات تولید کننده در شهرهای مختلف با قیمت بسیار مناسب و زیر قیمت بازار قابل انجام است. 

همان طور که می دانید استحکام راه پله و مقاومت بالای آن در برابر شرایط جوی، سایش و ضربه از اهمیت زیادی برخوردار است و در واقع از موارد ایمنی یک ساختمان می باشد.

‌از طرفی شیک بودن طرح و رنگ پله نیز به زیبایی ساختمان های مسکونی یا تجاری، زیبایی دوچندان می بخشد.

با توجه به ویژگی هایی که در قسمت های قبل در مورد تراورتن ذکر کردیم، این سنگ یکی از بهترین انتخاب ها برای پله می باشد.

کتایون احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ های ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید