مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ های ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مشکلات تولید و فروش سنگ مرمر ایران

سنگ مرمر

مشکلات تولید و فروش سنگ مرمر ایران و سرامیک کف 80*80 پردیس با توجه به این که مسائل گمرکی زیاد است و اعمال نفوذ دلالان قیمت سنگ را بالا می برد برای تولید کننده فراوان و به صورتی باید حل شود.

مشکلات تولید همواره در کشور زیاد بوده است و البته در پی آن با توجه به مشکلات گمرکی و همچنین قیمت های گزافی که بعضی از دلالان سبب به وجود آمدن آن شده اند در کشور زیاد است و بهتر است که برای حمایت از تولید کننده تمهیداتی در نظر گرفته شود.

فروش سنگ مرمر ایران باید به صورتی هماهنگ شود که ما بتوانبم با رقبای خارجی خود رقابت کرده و از بالاترین استانداردها در این زمینه بهره مند شویم.

استخراج و تولید و داشتن ماشین آلات مجهز و حمایت از معادن می تواند در کاهش هزینه ها کمک کرده و در نتیجه با قیمت بهتر و مناسب تری امکان فروش سنگ مرمر در کشور و یا صادرات آن باشیم.

فروش سنگ مرمر ایران

از طریق این بازرگانی در بهترین و مناسب ترین شرایط و مستقیم قیمت گذاری و بارگیری می شود و اندازه های سنگ و سرامیک کف 80*80 پرسپولیس کاملا استاندارد و طبق قوانین خواهد بود.

استانداردهایی که در تولید و فروش سنگ مرمر و یا هر نوع سنگ دیگری باید رعایت شود در ایران از مقررات خاصی تبعیت نمی کند و تولید کنندگان بر اساس تجربه این کار را انجام می دهند و در این بین متاسفانه قیمت گذاری های نادرست و کارشکنی که دلالان در این صنعت می کنند سبب افزایش قیمت و یا عدم فروش سنگ ایران در بازار داخلی و خراجی می شوند.

مرمر پرتقالی

مشکلات تولید سنگ مرمر

برای این که سنگ مرمر ایران همچنان کیفیت و بازار خود را حفظ کند نیاز است که در هنگام استخراج و بارگیری کلیه استانداردها رعایت شود و چون این ذخایر محدود هستند دقت کافی در استخراج  و فروش هم صورت بگیرد.

برای این که با قیمت مناسب و بازار فروش مناسب بهره مند شویم می باید که نمایشگاهها و فروشگاه های معتبر در این زمینه در کشور فعالیت بیشتری داشته باشند.

منبع سایت”www.apadanakianstone.com”

کتایون احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ های ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

0 پاسخ به “مشکلات تولید و فروش سنگ مرمر ایران”

Call Now Buttonتماس بگیرید