مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ های ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کنندگان تراورتن کرم دره بخاری صادراتی ارزان

تراورتن کرم دره بخاری صادراتی ارزان در بسیاری از مراکز و فروشگاه ها به مشتریان عرضه می شود. عرضه کنندگان این محصولات تلاش دارند تا بهترین نوع سنگ تراورتن را به کشورهای همسایه و کشور های اروپایی صادر کنند. 
عرضه کنندگان تراورتن کرم دره بخاری صادراتی ارزان

لیست انواع سنگ تراورتن با قیمت روز

لیست انواع سنگ تراورتن با قیمت روز

ارزانترین تراورتن در بعضی از سایت های فروش سنگ یافت می شود، لیست قیمت انواع سنگ تراورتن در سایت های اینترنتی و فروشگاه های مجازی موجود است. 

کاربرد سنگ تراورتن در پروژه های ساختمان سازی بسیار زیاد می باشد، خواص منحصر به فرد این سنگ ها باعث شده است که برای نمای ساختمان و دیوارهای داخلی و خارجی منزل استفاده زیادی داشته باشند. چسبندگی این سنگ  به خاطر داشتن سوراخ ها و برجستگی ها بسیار زیاد است، باعث شده تا مهندس ها از این محصول برای نمای ساختمان استفاده زیادی بکنند. انواع سنگ های تروارتن دارای چگالی پایین و رنگ های متنوع هستند، به همین دلیل در میان ایرانی ها طرفداران زیادی پیدا کرده اند و بسیار محبوب شده اند.

تراورتن دره بخاری درجه یک با قیمت باورنکردنی

سنگ تراورتن سفید و دیگر محصولات با قیمت هایی مناسب و ارزان در نمایندگی های معتبر به فروش می رسند.  این نمایندگی ها به فروش عمده تراورتن با قیمت های مختلف می پردازند. 

بیشتر طراحان برای ایجاد معماری های فضاهای باز از سنگ های تراورتن دره بخاری استفاده می کنند، این سنگ ها با کمک تیشه به راحتی صیقل داده می شوند. 

 

سنگ نما مرمر تراورتن با بهترین کیفیت

سنگ نما مرمر تراورتن با بهترین کیفیتخریدار عمده تراورتن می تواند برای سفارش محصول خود به طور مستقیم به کارخانه ها و کارگاه های سنگ سازی مراجعه کند، قیمت این سنگ های نما در کارخانه ها ارزان تر از بازار های داخلی می باشد، زیرا واسطه های بین این سنگ ها و خریداران حذف شده است، سنگ نما مرمر تراورتن با بهترین کیفیت در این کارخانه ها فروخته می شود. 

سنگ تراورتن مقاومت بسیار زیادی دارد و به راحتی می توان این محصولات را در کارخانه ها برش و صیقل داد، از دیگر ویژگی های این سنگ ها ظاهر جذاب و زیبای آنها می باشد، چون تخلخل و سوراخ های متعددی دارند چسبندگی بالایی در نماها پیدا کرده اند، همه این ویژگی ها سبب می شود که فرد برای ساختمان خود از نمای تراورتن استفاده کند، بیشترین استفاده این نوع محصول هم برای نمای ساختمان ها در داخل و بیرون می باشد.

محصول ویژه صادراتی تراورتن آتشکوه

فروشنده ویژه تراورتن، انواع این محصولات شامل: تراورتن آتشکوه، تراورتن دره بخاری، تراورتن سفید، تراورتن عباس آباد و … را به  مشتریان عرضه می کند. محصول ویژه صادراتی تراورتن آتشکوه تولید شده در کشورمان، محبوبیت زیادی در کشورهای خارجی پیدا کرده است.

چیزی که سبب کاربرد بیشتر سنگ تراورتن در ساختمان سازی شده است، شامل:جذب کم آب، کم بودن ضریب انبساط طولی، وجود تخلخل و چگالی کم می باشد. انواع این سنگ های محکم و مقاوم از چشمه های آهک ساز قدیمی حاصل می شوند، تراورتن های سفید در میان انواع این سنگ ها، کیفیت زیاد تری دارند و بیشتر استفاده می شوند، زیرا دارای رگه های رنگی و تخلخل یکنواخت هستند. 

تراورتن های کم رنگ هم در مراکز فروش وجود دارد که رنگ ها به دلیل  رنگینه‌ های اکسیدآهن درون بافت سنگ می باشند، انواع تراورتن ها براساس درصد به کار رفته رنگینه های اکسید آهن درون آنها،  به رنگ های قرمز، گردویی، لیمویی و… درآمده اند و هرکدام از آنها دارای جلوه خاص و زیبایی از خطوط و رنگ ها می باشد.

آشنایی با ویژگی تراورتن کرم دره بخاری

 

آشنایی با ویژگی تراورتن کر دره بخاریسنگ تراورتن روشن و تمامی سنگ های تراورتن دارای ویژگی های خاصی هستند که آنها را در میان سنگ ها، منحصر به فرد کرده است. برای آشنایی بیشتر با انواع سنگ ها می توانید به معادن و کارخانه های سنگ سازی مراجعه کنید یا اطلاعات لازم را در اینترنت به راحتی مطالعه کنید. 

رنگ های  قرمز، لیمویی، گردویی، سفید و کرم درانواع تراورتن ها مشاهده شده است، که از هر رنگ این محصول در مکانی خاص استفاده می شود. کارایی  سنگ های تراورتن در فضاهای خارجی ساختمان مانند نما و محوطه ها و کفپوش ها می باشد.

امروزه در کارخانه ها و کارگاه ها برای ساخت میز و مجسمه های هنری از سنگ های تراورتن استفاده می کنند زیرا دارای نرمی و یکپارچکی ویژه ای هستند. در بسیاری از مدارس، کف راهرو ها و کلاس ها را با استفاده از این محصول پوشش داده اند چون تراورتن دارای سطحی برجسته و زبر است که از سرخوردن دانش آموزان جلوگیری می کند. 

مناسب ترین قیمت تراورتن بی موج شکلاتی

ضخامت سنگ تراورتن بر قیمت این محصول اثر گذار است، قیمت این سنگ ها براساس کیفیت و ابعاد و ضخامت تعیین می شود. 

انواع تراورتن ها جزو سنگ های آهکی به حساب می آیندو در صنعت ساختمان سازی مصرف بالایی دارند. با ته نشین شدن رسوبات آب داغ و یا سرد در چشمه ها این سنگ ها حاصل شده اند. در این سنگ ها، کلسیم، استالاکتیت و استاگمتیت به فروانی یافت می شود، بعضی از این محصولات دارای رگه و مقداری هم بدون رگه می باشند. استفاده از این محصولات به دلیل مقاوم بودن، صیقل پذیری، ظاهر زیبا و شیک در نمای خانه ها و برج ها رایج شده است. ‌

انواع سنگ تراورتن به دلیل داشتن سوراخ ها و فرورفتگی ها در برابر حرارت و صوت های مختلف مقاوم می باشند. در هنگام نصب این سنگ ها به خاطر نفوذ سیمان در داخل حفره های محصول، چسبندگی و استحکام نما بسیار افزایش می یابد.

 

فروشنده معتبر سنگ تراورتن با بهترین کیفیت

فروشنده معتبر سنگ تراورتن با بهترین کیفیت تراورتن مرغوب صادراتی توسط فروشندگان معتبر برای مشتریان آماده شده است، مقداری از این محصولات روانه بازار های کشور های خارجی می شود. تجارت تراورتن سفید و انواع دیگر این سنگ، سود خوب و قابل توجهی برای بازرگانان و تاجران دارد. 

مزایا و ویژگی های منحصر به فرد انواع سنگ تراورتن عبارت است از: سنگ تراورتن بسیار خنک و سرد است بنابراین می توان از آن در استخرها و منطقه هایی که آب و هوای گرم دارند استفاده کرد، قیمت این محصولات نسبت به سنگ های گرانیت و مرمر ارزان تر و به صرفه تر می باشد، رنگ این محصولات بعد از نصب کمرنگ نمی شود و ثابت باقی می ماند، ظاهر ساختمان با این نماهای تراورتنی بسیار شیک و زیبا می شود، این سنگ ها در مقابل سرخوردگی ها و لغزش ها مقاومت بالایی دارند چون دارای فرورفتگی های فراوان می باشند، این محصول نصب بسیار راحت و کم هزینه ای را برای ساختمان سازان دارد.

 

کتایون احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ های ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید