مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ های ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش انواع تراورتن سفید دره بخاری با کیفیت عالی

یکی از بهترین تراورتن سفید دره بخاری در معدن شهر محلات تولید می شود که بیشترین کاربرد را برای نمای بیرونی و داخلی ساختمان دارد که از نظر جنس بسیار باکیفیت است و در هنگام برش خورد نمی شود و در طرح های متنوع، کرم دره بخاری، موج دار و بی موج در بازار عرضه می شود. مرکز فروش انواع تراورتن سفید دره بخاری آن را با کیفیت مرغوب و در ابعاد گوناگون و قیمت بسیار مناسب به خریداران ارائه می کند که با توجه به ارزان بودن و طرح و رنگبندی زیبا فروش خوبی دارد.

تراورتن سفید دره بخاری

 

کارخانه عرضه کننده تراورتن صادراتی

انواع سنگ های تراورتن در ساختمان سازی کاربرد بالایی دارند که در کارخانه های تولید کننده با استفاده از تجهیزات پیشرفته و در ابعاد مختلف برش خورده و پس از تولید وارد بازار فروش می شود. محصولات تولیدی علاوه بر فروش در بازار داخلی به کشورهای همسایه نیز صادر می شود و طرفداران زیادی دارد.

تراورتن صادراتی

شرکت های تولیدی و بارزگانی متعددی در زمینه صادرات انواع آن با کیفیت مرغوب و قیمت ارزان مشغول فعالیت هستند که انواع تراورتن درجه یک را به کشورهایی نظیر: عراق، امارات، کویت و کشورهایی اروپایی صادر می کنند که به دلیل کیفیت درجه یک مشتری زیادی در خارج از کشور دارد و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

بازار بزرگ عمده ای سنگ تراورتن سفید

مراکز عمده انواع آن با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب عبارتند از:

  •  دفاتر شرکت های تولید کننده
  •  نمایندگی های فروش
  •  شرکت های بازرگانی
  •  سایت های اختصاصی
  • فروشگاه های اینترنتی

با مراجعه به هر یک از این مراکز خرید می توانید به شکل حضوری یا غیر حضوری آن را با قیمت مطلوب تهیه کنید که در خرید و فروش هایی که به صورت کلی صورت می گیرد قیمت پایین و مقون به صرفه است و دو طرف معامله سود خوبی می برند و مشتریان استقبال بیشتری می کنند.

تراورتن سند استون طرح چوب در نمای داخلی و بیرونی ساختمان ها استفاده زیادی دارد و این سنگ از به جا ماندن رسوبات و ته نشین شدن آن ها در چشمه های آبگرم حاصل می شود که یکی از طرح های زیبا و پرطرفدار آن می باشد.

تراورتن طرح چوب

خریدار بهترین جنس تراورتن کرم با قیمت خوب

سنگ تراورتن در طرح و رنگبندی های متنوعی از جمله سفید، کرم، لیمویی، قرمز، شکلاتی و … در بازار موجود است که خریدار عمده برای تهیه طرح های زیبا با رنگ کزم می تواند به نمایندگی های فروش مراجعه نماید و نوع مرغوب آن را با قیمت مناسبی دریافت کند همچنین سایت و مارکت های اینترنتی هم انواع طرح های شیک را با بهترین قیمت به مشتریان عرضه می کنند.

تراورتن کرم قیمت مناسب

شرکت تراورتن سفید انواع نمونه ها و طرح های متنوع را از جمله تراورتن سنگ پله با بهترین کیفیت و با تجهیزات پیشرفته تولید و عرضه می کند که به دلیل قیمت ارزان و طرح زیبا مورد پسند مشتریان زیادی قرار می گیرد. انواع این سنگ در رنگ های مختلف به فروش می رسد که میزان عنصرهای موجود در آب بر روی رنگ آن تأثیرگذار هستند که هر چقدر کمتر باشند رنگ سنگ روشن تر می شود همچنین میزان گرمای محیط و ارتفاع منطقه نیز بر رنگ و کیفیت آن مؤثر است.

جدول و چارت قیمتی تراورتن شکلاتی جنس ویژه

قیمت روز تراورتن با توجه به نوع، طرح و رنگ، ابعاد و اندازه، کاربرد، کیفیت، برند، نحوه خرید و فروش و … متفاوت است. برای استعلام جدول و چارت قیمتی به شرکت های تولیدی یا نمایندگی های فروش مراجعه نمایید ولی راه ساده تر ورود به سایت های معتبر است زیرا هر روز بروزرسانی می شود همچنین تماس از طریق تلفن، پیامک و شبکه های اجتماعی و مجازی نیز گزینه مناسبی است که ضمن اطلاع از قیمت از راهنمایی ها و مشاوره کارشناسان برای خرید بهتر بهره مند می شوید.

 

سنگ

قیمت

تراورتن شکلاتی کاشان

68000

تراورتن شکلاتی زنجان

65000

 

قابل توجه همکاران محترم این شرکت توانایی تامین کوپ های تراورتن شکلاتی ذکر شده در جدول را در تناژ بالا دارد.قیمت ها تا پایان سال 1398 اعتبار دارد. جهت اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید.

سنگ تراورتن شکلاتی ارزان با کیفیت مرغوب و برند معتبر در فروشگاه های اینترنتی به مشتری ارائه می شود که با خرید از آن ها صرفه جویی خوبی در وقت و هزینه صورت می گیرد.

باکیفیت ترین نوع تراورتن با قیمت فوق العاده

باکیفیت ترین نوع تراورتن با قیمت فوق العادهتولید تراورتن کرم در کارخانه های بزرگ کشور با کیفیت بالا در اندازه های مختلف صورت می پذیرد. در حال حاضر برندهای مختلفی در کشور در زمینه عرضه محصولی باکیفیت تر با هم رقابت می کنند تا رضایت مشتری را جلب نموده و فروش بالاتری داشته باشند که سعی در ارتقا کیفیت انواع سنگ ها نموده تا کالایی با کیفیت مرغوب و قیمت ارزان به دست مصرف کننده برسد.

فروشگاه سنگ تراورتن در شهرهای مختلف کشور انواع تراورتن پله و تراورتن آتشکوه را با برترین کیفیت و قیمت مطلوب به مشتریان ارائه می کنند که با توجه به کاربرد بالا از فروش خوبی برخوردار است و بازار فروش پررونقی دارد.

مشخصات تراورتن سفید دره بخاری جنس خوب

یکی از معروف ترین انواع سنگ هاست که به دلیل رنگ سفید و زیبایی فراوان، طرفداران زیادی دارد. مشخصات آن عبارت است از:

  • استحکام بالا
  • ساب پذیر بودن
  • شفافیت بالا
  • طرح موج دار زیبا
  • و …

انواع تراورتن دره بخاری در رنگ های سفید و کرم همچنین طرح های زیبا و جذاب موج دار و بدون موج در فروشگاه های مصالح ساختمانی، نمایندگی ها و مارکت های آنلاین با برند معتبر و قیمت مناسب به مشتری عرضه می شود.

سایت معتبر خرید سنگ تراورتن نما مرمر

سایت معتبر خرید سنگ تراورتن نما مرمربا دسترسی قشر زیادی از مردم به اینترنت و فضای مجازی خرید و فروش اینترنتی رونق زیادی پیدا کرده و متقاضیان بسیاری دارد که هر روز بر تعداد آن ها افزوده می شود. سایت های معتبر به دلیل فراهم نمودن شرایط ایده آل و آسان برای خرید، بسیاری از افراد ترجیح می دهند با کمترین هزینه در مدت زمان کوتاه از آن ها خرید نمایند و از پرداخت هزینه های اضافی و جانبی جلوگیری کنند. کارشناسان فروش در مورد نحوه خرید و مشخصات و برند محصول اطلاعات لازم را در اختیار مشتری قرار می دهند تا با آگاهی کامل اقدام به خرید کند.

خرید آنلاین مزیت ها و فواید بسیاری دارد که می توان به عدم محدودیت زمانی در خرید، تسریع و سهولت در خرید، کمک به کاهش ترافیک و آلودگی هوا، خدمات دهی مناسب و به صورت بیست و چهار ساعته، هزینه مناسب، تنوع برند و محصول در طرح و رنگ، آشنایی با شرکت های تولید کننده، کیفیت مرغوب، صرفه جویی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب، امکان مشاوره رایگان قبل از خرید و … اشاره کرد. در هر ساعت از شبانه روز می توانید وارد سایت شده و پس از انتخاب کالای مورد نظر سفارش خود را ثبت نموده تا به نشانی شما ارسال شود.
کتایون احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ های ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید